Hjälp karmelitnunnorna att renovera sitt kloster

Karmelitnunnorna i Sverige har sitt kloster i Glumslöv, Rydebäck. Där lever de sitt helt kontemplativa liv i klostrets avskildhet. Klostret bär namnet ”Den barmhärtiga Kärlekens Karmel och av Thérèse av Jesusbarnet”.

Nu är klostret i stort behov av renovering. Bland annat måste man åtgärda klostermuren, taket och fasaden. Man skulle även behöva göra en ombyggnad av ytteravdelningen och kapellet.

Gåvor till renoveringen tas emot med stor tacksamhet så bidra gärna med en slant på:

Bankgiro: 5018-8952 eller

Swish: 123 676 10 27

Uppdatering 27 juni: Systrarna tackar så hjärtligt för alla bidrag som redan har kommit in. De vill gärna tacka var och en som ger gåvor så de hälsar att man - om man vill - kan lämna sin adress när man swishar. Då har de en möjlighet att skicka ett personligt tack.