Det finns hotellrum kvar i Rom för jubelårsprogrammet 1-3 februari - anmäl dig senast 1 november!

Den 1-3 februari 2025 anordnas ett gemensamt nordiskt jubelårsprogram i Rom. Sista datum för anmälan är 1 november och därför påminner vi alla som är intresserade av delta i programmet att anmäla sig snarast.

Skicka din intresseanmälan med namn, antal personer och mailadress till kontakt@katolskakyrkan.se

Behöver du boende i Rom?

Det finns fortfarande dubbelrum kvar som är reserverade för svenska pilgrimer på Casa per Ferie Santa Maria alle Fornaci i centrala Rom. Priset är 70 €/natt för del i dubbelrum och 110 €/natt om man bor ensam i dubbelrum vilket betalas i förskott av respektive pilgrim. Rummet måste betalas senast den 29 november.

Vill du boka ett av de reserverade rummen? Skicka då din anmälan, senast den 1 november, till boende.bokning@katolskakyrkan.se

Rekommenderade resdagar

Vill man vara med på hela programmet bör man räkna med att anlända till Rom den 31 januari och lämna den 4 februari.

Kostnader

Alla pilgrimer måste ombesörja och bekosta sin egen resa, boende och måltider. Det finns tyvärr inga möjligheter till undantag eftersom stiftet saknar ekonomiska resurser att bjuda på resan.